Bogers van Gils | StoryDoing
Strategie | Creatie | Organisatie
HERO_Homepage.png

Copy of StoryDoing

Een krachtige organisatie weet waarom ze bestaat en welke meerwaarde ze levert aan mens en maatschappij. En een krachtige organisatie bewijst dat door het te laten zien in alle facetten van het zakendoen. Want in het handelen komt de essentie van een organisatie pas écht tot uiting. Dat is StoryDoing.

Centraal staat het Oerverhaal: een stevig en inspirerend verhaal dat de kern bevat waar je organisatie voor staat. Verleden, heden en toekomst komen erin samen: je oorsprong, je kracht, je ambities en je uitdagingen. Iedereen binnen de organisatie moet het Oerverhaal kennen, kunnen vertellen en ernaar handelen! Het geeft focus en richting en is een belangrijk instrument in het bepalen en bewaken van de strategie van de organisatie. Het Oerverhaal komt terug in de 4 fases van ons model:

 

Klik om te vergroten

Ben je op zoek naar:

 
  • Identiteit & Onderscheidend vermogen?

  • Cultuur & Ondernemend gedrag?

  • Aanbod & Innovatie?

  • Betekenis & Iconische acties?



ManfredvanDoorn.jpg

Manfred van Doorn — directeur Double Healix
StoryDoing voegt de daad bij het woord. Van verhalen vertellen, naar verhalen leven.
Het is Bogers en Van Gils gelukt de complexe materie van organisational storytelling
pakkend en compact te vertalen richting concrete en transformerende acties die van de
organisatie een dynamisch geheel maken.